..................................................................................... salam untuk pembaca blogku .....................................................................................

Wednesday, January 26, 2011

kenapa aku dapat 2 Parkson Discount Voucher?



hai semua.....
harini aku nak update pasal Parkson Discount Voucher (PDV)...
korang ada dapat tak sempena birthday korang? 
rugi wehhhh kalu tak dapat....

cuma yang aku pelik....
kenapa tahun ni aku dapat 2 PDV nih...
biasanya hanya dapat 1 jer...

korang-korang yang dah dapat untuk tahun 2011 ni pun macam aku jugak ker?
ermmm.....


dapat 2 Parkson Discount Vouchers.. membahayakan si penerima jer...

kalu spend RM200 n above, dapat free RM40... sapa nak bagi kan? aku pulak dapat 2 PDV... so akan dapat RM80 lorr.... best! best! best!

gilerrr best!!!

Exclusive Brand Coupons...

zoom sket... huh!!! bahaya nih....

mungkin........
aku dapat 2 PDV ni sebab nak masuk 3 series kot....
sebagai pengubat rasa macam dah tua ni kot....
ahakssss........

~ aperlagi.... jom la shopping... shop till drop.... yeahhhh..... ~


4 comments:

  1. na, kene spend more than rm200 baru dapat free rm40 ke na? banyak jugak tuh kene spend..selamat bershopping

    ReplyDelete
  2. eh alamak..sero po eli dpt gok thn lps..mugo beday bule 10 tu gak heheh tp gak, duk mano ek waaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  3. aah wanie..... aku biasanya guna PDV ni time nak raya.. baru best... ehehhe.... nanti ko balik mesia ko sign up BonusLink card tuh...
    biasanya aku akan ambik cik abe aku punya sekali n bapak ku jua.. diorg bukannya guna sgt pon... ahahah....

    ReplyDelete
  4. ely; hok tahun lps tokleh guna doh... ely kena tunggu thn ni lorr.... tokleh la nk guna raya nanti..ekekeke..... birthday sharmy bilo? buat asing2 kad lor... jgn buat supplementary... mmg dari segi kumpul point rugi tp untung dari segi dpt voucher.. ngeh..ngeh...
    cuma nak tanya la... ely tau dok BONUSLINK CARD ni ado expired dop? kalu ada brp thn guna baru ado eh? sbb ada org bgtau ada tempoh... ana ingatkan seumur hidup.. tu yg tak pernah redeem...

    ReplyDelete

Antara Yang Menarik...